Orloff

Orloff is een begrip in Utrecht. Ondanks het succes van de drie goedlopende locaties, heeft iedere zaak een eigen uitdaging.
 Na een verhelderende kickoff, maakten we een plan de campagne en ontwikkelden we een communicatiestijl voor Orloff overkoepelend met per zaak extra aanvullingen. Tijdens een contentshoot maakten we foto’s en video’s voor posts en reels op Instagram. 

De bedrijfsleiders zien dat gasten doelgerichter binnen komen. Ook kloppen de verwachtingen van gasten beter bij wat de zaken te bieden hebben. Het aantal gasten was altijd al goed, alleen het type gasten en hun doel van bezoek is veranderd.
 
Villa Orloff opende vijf jaar geleden, tijdens Corona, haar deuren aan het Lucas Bolwerk tegenover de stadsschouwburg. Deze straat zit vol met studentencafé’s. Villa Orloff is de enige zaak met een terras in een straat vol studentecafé’s. Toen de horeca beperkt open mocht, overspoelden studenten deze locatie. Nu is het uitdaging om de zaak aantrekkelijk te maken voor een volwassener publiek.
 
Orloff café aan ’t Wed is al 40 jaar de uitvalsbasis voor een kop koffie met de krant en biertjes tot de kleine uurtjes. De gasten die overdag komen, weten echter niet allemaal dat het er ’s avonds bruist tot laat. En avondgasten weten niet hoe heerlijk het is om de dag te starten in hun favoriete café. 
Orloff aan de Kade is 10 jaar geleden geopend en staat bekend als restaurant met buurtfunctie voor yuppen in de wijk. Door de ligging naast station Vaartsche Rijn is dit ook een populaire plek voor zakelijke afspraken en borrels. De zaak wil echter meer naar voren brengen dat het ook een goede locatie is voor een snelle doordeweekse hap, zoals een pizza uit de steenoven met een biertje aan de grote bar.